Monday, October 25, 2010

Moeilijk Om Kalm En Geduldig Te Wachten.

 

Caspar David Friedrich.

 http://en.wikipedia.org/wiki/Caspar_David_Friedrich

http://commons.wikimedia.org/wiki/Caspar_David_Friedrich


Vandaag was een koude en zonnige dag, had een goede fysiotherapie afspraak met Mathilde, dat is altijd goed.

Ontwaakte vandaag, na een goede nacht slaap en mijn eerste gedachte was of mijn catheter nog binnen was.

Zodra ik volledig wakker was en mijn handen kon bewegen gleed ik zorgvuldig met mijn linkerhand onder mijn linkerbeen.

Gelukkig was het nog droog toen ik het weer uitbracht en ik kon het roze douchegel ruiken dat Richie gebruikt om mij te douchen.

Een wat een enorme opluchting dit was, om te ontdekken dat de catheter niet uit was gevallen..

Het was zo goed om de dag rustig te beginnen en niet rechtsweg te worden genomen naar de douche door Richie.

Mooi om mijn benen te laten masseeren, Richie heft mijn benen niet meer op zoals hij dat deed, omdat de katheter dan uitvalt.

Richie haalde mij de tafel voor over het bed en mijn laptop en na het slikken van mijn baclofen tabletten, heb ik radio geluisterde en mijn post gelesen.

Een veel leuke manier van ontwaken, dan meteen na douche te worden genomen, voor dat ik zelfs behoorlijk wakker was.

Wens dat ik de afspraak kon versnellen, maar moet mijn best doen om kalm te blijven en geduldig, waarschijnlijk werkt dat beter dan mij ongereust maken voor niets.

Kalm blijven en geduldig zijn, is nog niet mijn sterkte, wens het was maar ondanks alles, vind ik nog moeilijk om kalm en geduldig te wachten.
                                                        

  



No comments: