Sunday, October 03, 2010

Genieten Van De Zonneschijn.



Wij waren vrij laat op gebleven vorige nacht omdat wij Later met Jools zagen, heb werkelijk enorm genoten van een aantal optredens.

Het heeft de hele avond geregend en het deed het nog  nadat het programma was geëindigde.

Toen Richie het licht uit deed  kon ik de regelmatige regen buiten zeer goed horen.

Ik ben gemakkelijk in slaap gevallen, de laatste twee nachten had ik het een  beetje moeilijk,  ik was klaar om te slapen maar elke keer  kon ik het helemaal niet doen.

Dat was omdat ik telkens niet kon adem door  mijn neus, dit  hield mij tegen om in slaap te vallen.

Ik heb altijd een zakdoek recht voor mij, bovenop het dekbed met een paar druppels van eucalyptus olie op, om mij te helpen goed te ademen.

Vergde leeftijden voor het te werken, denken dat is omdat ik een tendens heb om mijn mond te openen wanneer ik begin te ontspannen en slaap te slapen, dit geeft mij een probleem door mijn neus te ademen.

Moeilijk om het tegen te houden, als ik het tegenhoud betekent dat ik bewust ben van wat mij tegenhoudt om te slapen.

Vorge nacht op de een of andere manier ben ik erin geslagd om dit te doen zonder wakker te worden in het proces, dat was werkelijk goed geweest.

Alvorens ik het wist sliep ik en zeer goed, tot ik langzaam begon te ontwaken, moet mijn armen lichtjes hebben bewogen.

Dit resulteerde in een kramp in beide handen, vooral mijn rechte hand, die dicht klemmden in strakke vuisten met mijn vinger nagels die in mijn palmen gravende.

Niet een aardige manier om te wekken, Richie  kwam mij meteen helpen, hij heeft mijn vingers recht getrokken en hij masseerde mijn handen en armen.

Zodat zij meer ontspannen waren en mijn vingers konden gemakkelijk  worden uitgerekt en ik kon hen opnieuw gebruiken.

Dit hielp mij om mijn arm oefeningen te doen waarna  mijn handen en armen niet zo pijnlijk waren geweest als toen ik wekte.

Voelt goed en heeft mij geholpen om deze post te schrijven en te publiceren, ga nu van de zonneschijn en van de dag vandaag genieten.




No comments: