Tuesday, October 12, 2010

Zo Min Mogelijke Stress.


 

 David BEER.

Born in 1943, David Beer originates from Whitstable in Kent and trained as a teacher at Bishop Otter College, Chichester, where he studied pottery as his main subject. He started painting at evening class whilst at Corsham, Wiltshire, where he was a Head Teacher. He also attended the St. Ives School of Painting on residential courses during this period and became captivated by St. Ives. David Beer was co-ordinator of the education working party for the St. Ives Tate Action Group, before the Tate Gallery opened.

David moved to St Ives in 1986 and taught for eleven years in Penzance, where he had special responsibility for art in the school and ran in-service art courses for teachers in the area. He retired from teaching in 1988 and is now a full time professional artist. David paints seascapes and landscapes in oils using a palette knife, and makes life studies using pastel and acrylics.


Sprak vandaag met Dagma onze huis arts; zij gaat mijn situatie met de uroloog bespreken.

Die zei dat er geen urgentie was, omdat ik een beetje meer vloeistof in de bel in de katheter kon doen

Was even verleid door het idee maar anderzijds wil ik niet constant ongerust zijn over de katheter

Heb erover gedacht en het besproken met Richie en wij allebei hebben besloten dat het beter zou zijn om het nu te laten doen, beter dan dat het over mijn hoofd hangt.

Extra vloeistof in de katheter stelt het ogenblik slechts uit en het is duidelijk dat ik de supra pubic katheter nu nodig heb.  

Kreeg de naam en het telefoon  nummer  van de uroloog die Dagma sprak en ga de afspraak zelf morgen organiseren.

Voel mij nu  beter nu dat ik met hulp van Richie het besluit heb genomen, nog niet helemaal blij met de idee van een open gat in mijn lichaam.

Denk dat een Foley katheter voor drie jaar lang genug is en het is nu tijd  voor een verandering; zou prettig zijn de druk van de katheter niet meer te voelen.

Verheug mij om niet meer ongerust te zijn over de katheter  of het uit zal knallen.

Kan dan aan andere dingen denken die meer ontspannen en prettig  zouden zijn om over te denken, de Foley katheter veroorzaakt mij teveel spanning die ik werkelijk niet nodig heb.

Hebb behoefte aan zo weinig spanning als mogelijk en veel plezier in mijn leven op dit ogenblik.


No comments: