Sunday, October 24, 2010

Optimistisch En Het Beste Te Maken Van Het Leven.


Goede nacht slaap en geen natte verrassing vanochtend toen ik wekte, en dat was  zeer prettig.

Ontving nuttige informatie vandaag, over de Supra Pubis katheter van Webster, een blog vriendin, deze informatie is voor mij zeer nuttig.

Grappig hoe ik mij bijna nu verheug op de operatie, maar dat is omdat ik mij zeer ongerust maak dat de katheter op elk ogenblik uit kan vallen.

Zeer droevig te ontdekken dat Peggy, mijn eerste Nederlandse blog vriendin was gestorven, zij was de eerste persoon die mij over de SP katheter had verteld.

Haar had willen vertellen dat ik  een uroloog ging zien zeer spoedig, zodat ik een SP katheter kon krijgen, aangezien ik het werkelijk nu nodig heb.

In verwarring gebracht goor  geen reactie van haar te krijgen, maar dat is nu niet verrassend nu ik weet Peggy niet meer in leven is.

Als zij het  was geweest, zou zij rechtsweg geantwoord hebben, kende haar niet goed, bezocht haar blog tot het begin van het jaar.

Jammer dat ik door mijn decubitus wond geheel in beslag werd genomen en ook depressiev werd dat het  zo lang duurt om te hielen om vele blogs te bezoeken.

Blij dat het definitief heelde, was zo frustrerend dat het zolang duurde, in totaal was het keer open gegaan, tot het definitief dicht was in augustus.

Tegen die tijd verloor ik bijna hoop dat het ging gebeuren, gelukkig hielde het en goed ook, zodat goed dat niet in bed moet zijn de hele dag en elke dag.

Ondanks de depressie, slaagde ik erin om optimistisch te blijven en het beste van alles te maken dat ik kon, wat de enige manier is om te zijn, optimistish te zijn is het beste in het leven.
              
Optimistisch en het beste te maken van het leven, de beste en enige goede manier te zijn.


No comments: