Wednesday, October 13, 2010

Kort Houden.


Vandaag was een drukke dag; wij waren wakker om 08.00 zodat Richie mij om 08.30 kon douchen om voor 10.00 klaar te zijn, toen de mensen van RTD Het Dorp hier waren.

Zij waren hier om 09.45 in plaats van 10.00, maar aangezien wij  klaar waren was het geen probleem, zij waren hier tot 15.00.

Achteraf waren wij zeer moe, het goede was dat zij een aantal problemen hebben opgelost.

Zij zullen terugkomen zodra mijn nieuw bed hier zal zijn, wat vrij spoedig nu zou moeten zijn.

Omdat ik de bevestiging vandaag gehad dat mijn ziekte verzekeraar het heeft goedgekeurd.

Halverwege de dag moesten wij snel naar de badkamers gaan omdat de katheter in de verkeerde positie was gekomen.

Dit is opnieuw gebeurd nadat Richie mij terug in bed deed, wanneer mijn benen worden opgetild om de band van de tillift onder mij te zetten schijnt de katheter uit te vallen.                          

 Ik heb mijn huisarts gevraagd om het ziekenhuis te telefoneren en mijn situatie en urgentie uit te leggen.

Ben zeer vermoed vanavond zal dit zeer kort houden nadat ik een beeld heb gevonden.    

No comments: