Monday, October 11, 2010

Moet Alles Goed Organiseren.

Vandaag was goed begonnen, wekte bijna zacht, denk dat is omdat ik wen aan de krampen en de pijn zodra ik wakker ben..

Richie deed mijn been oefeningen nadat ik mijn arm oefeningen had gedaan, dan haalde hij de tafel en mijn laptop en hij nam een snelle douche.

Ik begon met het lezen van mijn post en luisteren naar de radio en denken over diverse dingen die ik moet organiseren.

Kreeg het niet voor elkaar om mijn post van vandaag te schrijven, aangezien dat plotseling de katheter zich lichtjes had bewogen, meteen riep ik Richie.

Hij deed het  snel weer in en hees mij uit bed en nam door na de douche en douchte mij.

Had een uitstekende douche en Richie kleed mij aan en bespoot mij met het parfum van Jean Paul Gaultier en deed mij oorringen aan en een paar mooie armbanden op mijn pols en een mooi broche en ik was klaar.

Mijn fysio afspraak met Mathilde ging goed, alhoewel ik opmerkte dat mijn recht arm moeilijker was om tot mijn hoofd op te heffen.

Richie en ik hadden lunch na mijn fysiotherapie afspraak en wij waren klaar om uit te gaan en van de zonneschijn te genieten toen ik voelde dat de catheter begon zich opnieuw te bewegen.

Rechtstreeks besloot ik dat dit  nu te vaak gebeurd zonder goede reden, moet accepteren dat ik nu de supra pubis katheter nodig heb.
                             
Voor dat wij naar de bad kamer gingen riep ik onze huis arts en vroeg haar medewerker om Dagma te vragen om mij na haar spreekuur te bellen.   

Dagma belde vlak nadat Richie de katheter terug gedaan had en mij terug in de rolstoel had gezet.                             

Heb Dagma gevraagd om een afspraak voor mij te organiseren zo vlug mogelijk om de nieuwe katheter snel te krijgen die ik nu dringend nodig heb.

Huilde een beetje ook terwijl ik spraak met onze huis arts omdat ik chirurgische interventie eng vind.

Maar het is nu duidelijk, dat ik de supra pubic katheter moet krijgen zodat ik  niet continu over mijn katheter ongerust ben.

Voel mij zeer ongerust over de hele procedure en tezelfdertijd opgelucht dat het spoedig zal gebeuren.

Wil genieten van het leven zonder ongerust te worden over zaken zoals katheters.






,

No comments: