Saturday, October 09, 2010

Friday, October, 8, 2010. Veel Plezier Gisteren.



Self Portrait.

Lucian Freud.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucian_Freud


Een stille dag vandaag na de opwinding van gisteren, naar de markt gaan, genoot zo veel om eindelijk  daar te zijn.

Richie vertelde mij later thuis  dat ik de hele tijd een enorme glimlach op mijn gezicht had toen wij uit waren.

Kon dat zien op de twee foto’s die Richie nam, ik kijk zeer gelukkig uit, wat inderdaad  zo was,

Beste dag in zeer lange  om op de markt nogmaals te zijn speciale na twee vrij lange jaren.

Was goede pret  rond de markt te rollen opnieuw en de kramen te bekeken en hello zeggen tegen enkele kraam houders te zeggen.

Zo leuk om te zien dat de kramen zo goed uit zaggen, was fijn om nieuwe winkels en een cafe te zien.

Goed om te zien dat de markt en de winkels en de cafes op de straat niet totaal hetzelfde zijn gebleven, iets het zelfde maar ook constant aan het veranderen.

Net zoals het leven, altijd aan het evolueren en het veranderen en stagneerd niet, goed om te zien.

Briljant om weer in mijn buurt opnieuw rond te rollen en met  buurt bewonelrs te spreken.    

Goed om van elk ogenblik te genieten waar ik kan, goed om voor deze ogenblikken open te zijn.

Zal proberen  zo open mogelijk te blijven.







No comments: