Sunday, October 31, 2010

Hoop Voor Minder Zorg Dan Nu.



Scatterlings.

Jacquelyn Berl.

http://jacquelynberl.blogspot.com/


Sinds Vrijdag heb ik de  Urispas tabletten genomen, zij moeten de blaas slpasmes tegenhouden.

Het schijnt reeds in zekere mate te werken, maar natuurlijk is het vroege dagen, heb het nu slechts 3 dagen genomen, gelooft het is ongeveer twee weken alvorens het goed werkt.

Mijn operatie is op 26 November, wat snel genoeg nu zal komen; Ik weet dat de SP katheter de enige manier is nu.

Helaas is het de enige manier, schijnt een bizar idee om het leven gemakkelijker te maken dat ik een eeuwige open wond heb, die continnu speciale zorg en aandacht vergt.

Maar het is de enige andere optie, aangezien ik de Foley katheter sinds Augustus 2007 heb gehad, moet ik nu naar de SP katheter.

Weet dat ik de  Foley katheter voor lang genoeg nu heb gehad, moet nu de oiverstap maken.

Wens enkel dat ik niet nachts op het ogenblik ik  mijn hoofd op het hoofdkussen neer zet en  dan op het punt sta af te drijven in slaap, elke keer, denk ik over de SP operatie en ben  meteen wakker.

Schande dat er geen andere opties zijn, wens er was onderzoek over de vraag of er betere manieren zijn om urinatie te vergemakkelijken.

Een andere manier zodat er geen open wond is die zorgvuldig moet worden verzorgd en schoon en op elk moment steriel worden gehouden.

Jaren geleden werkte ik kort bij het Zuivel Onderzoek Instituut van Reading, waar mijn baan was  voor kalveren zorgen die canulas met deksels hadden, in hun  magen, dit was voor onderzoek.

Het was niet prettig zorgend voor deze dieren; het gehele project moest te weten komen of de kalveren van kunstmatige melk konden leven zodat de melk van de koe  slechts voor menselijke slechts consumptie zou zijn.

Ik weet het is niet het zelfde maa zie de kalven vlees rond het canula ongehield.

En de maag vloeistoffen die uit druppelde en droogte rotsvast op de huid, dat ik moest schoonmaken zonder teveel pijn te veroorzaken.

Niet een aardige baan om dieren te kwetsen en hen te dooden zodra zij tussen 6 tot 10 maanden waren en een nieuwe partij kalven om zij ook kunstmatige melk te geven.

Ik ging na 6 maanden weg aangezien ik niet de officiële lijn geloofde dat de dieren geen gevoel hebben en ik wilde ze niet dagelijks kwetsen.

Dat was 1974 en hier is het 36 jaar later ik zal ook een open wond in mijn lagere maag hebben.

Hoop dat het minder zorg zal zijn dan de katheter Foley op dit ogenblik is.   



No comments: