Tuesday, October 05, 2010

Ups And Downs And Sunshine.


Had een rare dag vandaag, voelde mij meestal o.k, veel pijn maar vrolijk, begon de dag met pijnlijke  handen  en vinger nagels die in de palmen van mijn handen staken.

Dit werd door Richie verholpen die mijn handen wrijf en mijn armen masseerden en natuurlijk door mijn dagelijkse 30 minuten van arm oefeningen te doen.

Daarna nam ik mijn calcium/vitamine B en mijn baclofen tabletten en dronk wat citroen & gember thee.

De dag werd door het weer verbeterd, geen regen en intermitterende zonneschijn dat voor mijn stemming zeer goed was.

Helaas was  ik te laat op vanmiddag om van de zon en de warmte buiten te genieten, ik ga geen tijd besteden om mezelf verwijten.

In plaats daarvan zal ik mij concentreren op vanavond en gedachten van morgen, ik zal Richie vragen om mij vroeg uit bed te halen.

Denk dat  morgen naar buiten gaan goed voor mij zal zijn, ben van mening dat ik vaak mezelf niet genug aanmoedig, denk dat dit komt wegens het doorbrengen van zo veel tijd in bed is.

Ik wil mezelf niet van het leven isoleren, maar merk af en toe op dat ik van dingen neig terug te schrikken, wat ik nooit voordien heb gedaan.

Denk dit is omdat ik het beste moest maken van alles; moet nu stoppen met dat soort denken.

Het leven in al zijn schoonheid wacht buiten op mij en ik wil meer naar buiten gaan.

Denk het is o.k. voor mij om af en toe droevig te voelen en mijn tranen te laten stromen maar moet opletten dat ik niet in zelfmedelijden ondergedompeld word.

Denk niet dat dit gebeurd omdat ik ervan bewust ben en wil van elk ogenblik van elke dag genieten en ik zal van elk ogenblik genieten.



No comments: