Thursday, December 23, 2010

Koude Winter Donderdag




Beach at Heist.
Georges Lemmen (1865–1916)

http://en.wikipedia.org/wiki/Georges_Lemmen

http://www.cultuurarchief.nl/kunstenaars/lemmengeorges.htm

Zittend hier aan  het typen met mijn linkerhand, ik probeer ook mijn recht ook, zelfs slechts bij tussenpozen.

Het was net na16.00 uur en het word al donker, niet lang nu en het is weer nacht, ik vind  dat het nu werkelijk winter is.

Marleen is vandaag een klein beetje gelukkiger en meer ontspannen, dat is mooi om te zien.

Zij lijkt ook niet zo gedeprimeerde en zo oud zoals zij op Dinsdag & Woensdag uitzag.

Toen zij met haar gezicht het  laten hangen en zag plotseling veel ouder uit.

Zij scheen opgewekt te zijn door de wandeling, plus Richie zette haar op mijn bed in de ochtend plus veel speeltjes en aandacht.

Werkelijk goed om Marleen weer blij te zien, zij wekte zeer vrolijk vanochtend en wilde meteen spelen.

Eerste keer sinds vorige Zaterdag toen Spike was overleden, dat Marleen een beetje meer levendig is.

Zij heeft vanochtend werkelijk een spel met Richie geist dat heel leuk was om te zien.

Op het ogenblik is er geen Jack Russell’s op het internet te vinden die herhuisvesting nodig hebben.

Wij gaan elke dag kijken en hopen spoedig op een nieuwe hond, een maatje voor Marleen, die wij liefde en aandacht willen geven.

Marleen mist duidelijk de aanwezigheid van Spike en de interactie met hem, hun 5 jaar samen maakte hen zeer dicht bij elkaar, een mooi klein pak.

Hoop dat wij een nieuw maatje kunnen vinden voor Marleen, een nieuwe vriend  voor na Kerstmis, dat hoop ik wel.







No comments: