Friday, December 10, 2010

Een Koude Grijze Dag Vandaag.


Paul Cezanne.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_C%C3%A9zanne


Vorige nacht werd ik vrij vaak gestoord door Spike, die rond struikelde, de arme hond, ik voelde werkelijk voor hem.

Een goede vriend kwam langs vorige nacht om 20.00 en bleef tot 22.45 babbelen met ons.

Het was mooi, aangezien wi Louis de laatste keer zagen in het begin van het voorjaar in 2008 zagen.

Hij is in een bouderij gaan wonen, met zijn partner, en hebben daar  een hout handel, dat heet Laurenshout.



Paul Cezanne.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_C%C3%A9zanne
Het was goed om hem te zien, scheen dat Spike dit ook dacht, aangezien hij zijn kong meteen  bracht.

Hij kan niet achter aan lopen maar hij kan snel hinken en hij kan nog goed vangen.
 Hij is overal waar Richie is, wat lief is tot  Richie op hem staat of bijna over hem valt.

Onze twee terriërs zijn altijd in de verkeerde plaats op elk moment,  één van hun favoriete plaats is tussen mijn rolstoel wielen.

Richie en ik denk dat Spike langzaam slechter word en niet meer lang hier met ons zal zijn.

Hij heeft een goede week gehad toen hij het extra voedsel heeft gekregen.

Maar het is zeer duidelijk dat Spike niet voor teveel langer in leven zal zijn,  Richie wil hem aan een paar zijn favoriete parken nemen dit weekend.

Zou Spike nog graag voor veel langere tijd hier hebbn, hij is zulk een prachtige karakter.

Ik dacht het mooi was hoe hij Louis na twee jaar erkende en meteen wilde                    spelen.

Zeer koude dag vandaag, een koude grijze nevelige dag, een volledig contrast met de blauwe hemel en zonneschijn van gisteren..

No comments: