Tuesday, December 07, 2010

Een Helder Zonnig En Koude Dag.


Le Pont de Europe

Gustave Cailleboutte

http://en.wikipedia.org/wiki/Gustave_Caillebotte

Gisteren had ik een goede fysio sessie met mijn mooie fysiotherapeut Mathilde; zij masseerde mijn armen en schouders alvorens wij begonnen om de arm oefeningen te doen.

Het masseren van mijn armen en schouders helpt mij om mijn armen uit te rekken, maakt het doen van de oefeningen makelijk, die voor mij goed zijn.

Nadat Mathilde weg ging hebben wij lunch gegeten en toen schreef ik mijn blog, was grappig om op te merken hoe mistig het buiten was

Vandaag is het weer helder, met een lichtblauwe hemel en zonneschijn; misschien is het kouder dan gisteren.

Moet wachten tot Richie de honden naar buiten neemt om een rapport over de temperatuur buiten vandaag te horen.

Vorige nacht nam Richie Spike en Marleen voor een wandeling in het Vondel park, de honden was zeer gelukkig, aangezien zij duidelijk dachten dat zij geen zouden krijgen.

Spike had een fijne tijd in het park, hij liep rond en heeft grondig genoten, Richie zei dat het een fijn gezicht was.

Het extra voedsel heeft een vrij dramatisch effect gehad; Spike lijkt veel beter, hij kijkt niet zo mager zoals hij vorige week deed.

Hij heeft meer energie wat zeer mooi is om te zien, en goed om te weten dat het zo eenvoudig is.

Iets zo simpel zoals het juiste extra voedsel, met extra calorieën hem zulk een goed effect geeft.

Had het helpen van Spike om van zijn leven te genieten, terwijl hij nog hier is, wij zijn beide zeer bewust dat Spike’s situatie  kan vrij dramatisch veranderen.

Voor dit ogenblik, genieten wij van onze mooie Spike en gaan  niet denken wat de toekomst zal brengen.

Vandaag is het zonnig en helder waar van ik enorm geniet, voel mij goed ondanks al mijn pijn en ongemak.





No comments: