Saturday, December 25, 2010

Kerst Dag.


The Talisman

Paul Serusier.


http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_S%C3%A9rusier

  
Vorige nacht hadden hebben wij elkaar cadeau gegeven, net als men het doet in Duitsland, en hoe wij het ook deden in Trinidad.

Herinner mij Kerstavond als jong kind zo goed, zodra de boom lichten aangezet werden in de woonkamer.

Dan  werd het kerst muziek  gespeeld en de deur werd geopend en wij kinderen mochten de Kerstboom in al zijn glorie zien.

Onze mooie rode Kerstboom ziet weer schitterend uit dit jaar, ik denk dat het nog beter uit ziet  dan vorig jaar.

Richie heeft mij vier schitterende parfums, Yves St Laurent, Lolita Lempicka, Jean-Paul Gaultier en Angel gegeven.

Allemaal mooie parfums waarvan ik elke dag zal genieten, wat lief van mijn schat Richie.

Ik heb hem een paar Dr. Martin laarzen en twee sjaals en Chas & Dave box set gegeven en er zijn nog twee pakjes die in de post ergens geplakt zijn.

De kerst post is zeer traaf geweest met al de sneeuw en ijs en TNT was ook aan het staken.

Hoop dat de beide pakketten voor mijn schat alsnog zullen verschijnen dat zou erge mooi  zijn.

Vandaag is het  Kerst Dag , de sneeuw is nog hier maar het wordt geleidelijk aan ijs en maakt rond lopen moeilijk.

Richie nam een opgetogen Marleen  gisteren voor een nacht wandeling in het Vondelpark waarvan zij zeer genoot.

Mooi om te zien hoe zij haar  levsen lust herwint en haar vreugde om een hond te zijn, wij hebben haar de hele week opgebouwd en het heeft gewerkt.

Richie zet Marleen tegenwoordig op mijn bed ochtends  na dat wij wakker zijn zodat ik haar kan knuffel en zij geniet duidelijk.

Marleen voelt dat wij haar lief hebben en zij is een belangrijk deel van het leven hier is.

Belangrijk om haar te laten weten dat haar leven niet gaat veranderen omdat Spike niet meer  hier is.

Op dit ogenblik zijn de wolken weg  gegaan en er is blauwe hemel en een beetje zonneschijn, wat echt schitterend is om te zien.

Ik ga dit posten en van deze zonnige Kerst dag met mijn schat Richie en Marleen genieten.





No comments: