Tuesday, December 14, 2010

Een Kerst Verassing.

Eugene Boudin.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eug%C3%A8ne_Boudin


Had een reusachtige teleurstelling deze week, ik heb iets gekocht voor Richie op EBay en had het verzonden naar het adres van een vriendin.

Het was de enige manier om ervoor te zorgen dat het een verrassing voor Richie was deze Kerstmis, aangezien hij al de post opent, omdat ik  dat niet  meer kan doen.

Het plan was dat Marianne het zou verpakken en het langs brengen mooi verpakt en het zetten onder onze Kerstboom klaar om mijn schat Richie te verrassen.

Zo werd het verzonden naar het huis van Marianne, ik had het verzonden naar de naam van Richie en blijkt dat toen het aankwam het werd afgewezen.

Buren van Marianne vertelden de post bode dat er niemand met de naam van Maguire daar woonde.

De postbode nam het weg en toen Marianne TNT belde, vertelden zij haar dat het reeds terug gestuurd was.

Een massieve teleurstelling voor mij, vooral na het opsporen van de band waar Richie over heeft gesproken toen ik hem in 1989 ontmoette.

Nog hoopvol dat het snel  terug is in Engeland en het bedrijf kan het weer opsturen, dit keer aan ons adres.









No comments: