Wednesday, December 29, 2010

Ik Geniet Immens Van Hier En Nu.




A Long  Way From Greece.

Charles Thompson.

http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Thomson_%28artist%29

http://en.wikipedia.org/wiki/Stuckism

Fijn nieuws vandaag er was een antwoord van iemand in Amsterdam die een nieuw huis voor Jacky wil vinden, hun mooie 10 maand oude mannelijke Jack Russell.

ik had vorige nacht een e-mail gestuurd, dus het was  prachtig om zulk een snelle reactie te krijgen en gekozen te zijn van de 147 reacties, dat zeer vleiend .

Richie vond ook nog eens twee mooie Jack Russell's bij een asiel in Leiden, beide wanhopig voor een nieuwe huis.
`
In veel opzichten zouden wij eerder de honden van het asiel nemen dan Jacky hier in  Amsterdam.

Ik denk de honden in het pond waarschijnlijk een nieuw huis moeten dringender worden dan kleine Jacky.

Hoop de honden in Leiden  krijgen nieuwe huizen zeer spoedig; zij verdienen zeker een goed huis met mensen, die voor hen goed zullen zorgen,

Wij hebben een afspraak om Jacky te ontmoeten deze Zondag en als Marleen en Jacky toen klikken hebben wij een mooie nieuwe hond.

Als zij niet klikken, dan zullen wij naar Leiden gaan en zien of één van  de JR’s  de nieuwe spel kamaraad van Marleen word.

Zeer donker  in de middag, na een verrassend helder dag voor een grijze donkere dag was.

Wij hadden  een goede afspraak met Frans van het bedrijf dat mijn til lift leverde.

Ik zal een nieuwe til band krijgen in een zachter materiaal dat beter is voor ons allebei; voor mij is het niet zo pijnlijk en het is niet zzo moeilijk voor Richie om de til band om mij te krijgen, voor een veilig transfer.

Zo een goede dag voor ons allebei,  voor Marleen was het ook een goede dag toen Richie haar naar de Vondelpark nam..

Ondanks mijn handicap voel ik mij zeer optimistisch over het leven dat goed voelt, mijn lichaam is kaput gemaakt door mijn MS, maar mijn hersens en mijn geest zijn goed.

Ik geniet immens van hier en nu.

No comments: