Friday, December 31, 2010

Een Donker Grijze Oud En Nieuw.



Elbe Bridge.
Rolf Nesch.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rolf_Nesch


Vandaag is een grijze, donkere dag, ik moest het licht aanzetten zodra Richie de gordijnen opende en mijn been oefeningen deed.

Vandaag gehoopt voor een heldere dag zodat het vuurwerk kan beter worden gezien, wij kunnen ze niet hen uit zien omdat Marleen bang is.

Kreeg een mail van de eigenaar van Jacky dat zij niet kan doorgaan om hem weg re geven, zij zegt zij zal hem teveel missen.

Zij heeft teo kleine kinderen die ik zeker ben zullen hem ook missen als hij hen moest verlaten.

 Richie zal nu naar Leiden gaan volgende week om Binkie met Marleen te zien.

Hij lijkt een mooie hond, hoop dat Marleen en Binkie klikken en Richie zal hem huis volgende week brengen.

Wil graag Binky een nieuwe kans geven en  Marleen een nieuw maatje en voor ons een mooie nieuwe hond.

Hoop dat  wij dit keer gelukkig zal worden en deze kleine hond hier met ons zal leven, wij zullen hem een totaal nieuw begin geven.    

Voel mij zeer teleurgesteld over Jacky, had mezelf gisteren afgevraagd of de eigenaar van Jacky met het weggeven van hem kon doorgaan.

Gedacht zij zou niet Jacky kunnen weggeven toen ik het foto van Jacky en haar  twee kinderen zag.









No comments: