Sunday, December 26, 2010

De Dag Na Kerst.




The Gate.
Hans Hoffman.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Hofmann

Gelukkige dagen één van de pakketten die ik hoopte zouden in de post aankomen, is aankomen met drie cd’s daarin.

Marianne bracht ze keurig ingepakt, zij was ook blij dat zij eindelijk zijn aan gekomen.

Prachtig ik ben  zeer gelukkig dat de cd’s hier zijn aangekomen omdal de band een grote favoriet van Richie is.

Komisch genoeg droomde ik dat het pakket zou wachten op Marianne toen zij huis kwam vandaag.

Gedacht dat het een prettige fantasie was, maar het is werkelijkheid geworden wat echt briljant is.

Zo goed om het genoegen van Richie bij het open maken van de 3 te zien was een fijn ogenblik.

Het pakket dat van de V.S. nogaankomt zou  mijn vreugde volledig maken.

Op 14 November kocht ik iets voor Richie en hoopte dat het hier zou zijn met geen probleem voor Kerstmis maar tot dusver geen pakje.

Nog hoopvol dat het hier spoedig zal zijn en wie weet misschien zal het mij nog verrassen deze week.

Marleen kijkt meer als een vrolijk hond elke dag, goed om haar zo te zien, tot dusver geen geluk bij het krijgen van een nieuwe hond, wij zijn beide zeer optimistisch dat een hond spoedig zal verschijnen.



No comments: