Thursday, December 02, 2010

Van De Kostbare Ogenblijken Genieten


John Stoa.
Scotse Artist

Er is een laag van sneeuw op alles buiten vanochtend, schijnt dat er een lichte sneeuw val was tijdens de nacht.

Wij zagen de sneeuw beginnen laat vorge nacht net voordat Richie het licht uitdeed.

Vanochtend waren wij vroeg wakker aangezien het ijskoud in de slaapkamer was.

Richie sprong en slot meteen het venster en deed een extra deken over mijn dekbed, dit  hielp mij opnieuw te slapen op wat zeer welkom was.

Wekte plotsling wegens de pijn in mijn armen, zij zijn nu veel pijnlijer dan vorige maand.

Word een beetje bang en bezorgd bij de idee dat de progressie an mijn MS opeens sneller gaat.

Misschien heeft de SP katheter de vooruitgang sneller gemaakt maar misschien hoe dan ook gebeurd.

In 2006 begonnen mijn vingers te tintelen maar zij functioneerden nog prima dus ik kon mee leven.

Nu heb ik veel pijn in de ochtenden en zij mijn vingers zeer onhandig en hebben een gebrek aan sensatie, daar kan ik ook  nog mee leven  als zij blijven functioneren.

Haat de pijn en het bizarre gevoel van een houten armen tot de ellebogen, dat een zeer vreemde sensatie is.

Ik luisterde net naar  BBC Radio 5  waar zij Engelands bod aaaaaaan het bespreken voor de Wereld Beker Tournoi van 2018.

Bizar voor mij om te bedenken dat mijn kansen om nog in leven te zijn dan uiterst klein zijn.

Vreemd zulke gedachtes, werkelijk raar om dat te denken dat ik  niet zal leven  om de Wereld Beker Tournee van 2018  nog te zien.

Zeer bewust dat ik mezelf moet constant eraan herinneren om te blijven in het heden, in het hier en nu en van deze kostbare ogenblikken te genieten.


No comments: