Wednesday, December 01, 2010

Weer Een Goede Afspraak.


Jan Steen.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Steen


Deze middag had ik een afspraak over een nek steun zodat ik zonder enige stress of spanning aan mijn nek kan zitten.

De afspraak was met Annelies van ARCA, Harm van Welzorg, Johanneke mijn ergotherapeut en iemand van Focal, de leveranciers van de nek steun

Het was een goede afspraak, zeker na het aanvankelijke hobbelige begin, wegens het feit dat ik mij had ongerust gemaakt over hoe de nek steun zou zijn.

Het is uitstekend, het geeft mij goede steun maar laat mij vrij, was ongerust dat het iets vernauwden zou zijn maar het is zeer goed.

Goed om zulk een nuttige steun te krijgen, en ik heb het hier nu om het uit te proberen.

Moet Johanneke vrijdag laten weten bij onze afspraak, of ihet goed is of niet voor mij, aardig dat ik het in mijn eigen tijd kan uitproberen.

Dat is beter dan meteen een besluit nemen zoals gewoonlijk het geval is, haat dat, want het is zeer moeilijk om binnen minuten te zeggen of iets geschikt is of niet.

Welke normaal het geval is, haat om te moet zeggen of iets goed is na 5 minuten.

                    Zit hier nu met mijn nieuwe nek steun die ik mag uit proberen deze Vrijdag.

No comments: