Thursday, December 09, 2010

THC Helpt Mij 6 Dagen In De Week.



Untitled 1950.
Hans  Burkhardt


Het wordt kouder hier vandaag, de hemel was een mooie heldere blauw en de zon was er, moet uiterst koude buiten zijn.

Richie lijkt goed aangekleed tegen de vries koud; dit is zonder twijfel weer voor lange onderbroek voor iedereen.

Wij gingen te laat vorige nacht slapen om  02.00 zodat  ik een slaap pil naam aangezien mijn tijd om te slapen lang was overgegaan.

De pil, lormetazepam helpt  mij zacht in slaap  te laten vallen, en nu zijn er geen onplezierig gevolgen zoals met temazepam die mij een slecht gevoel de ochtend daarna gaf.

De dosering van Lormetazepam is 2 mg en Temazepam was 10 mg die een paar keer toen ik het gebruikt moesten worden verhoogd.

Dat was een jaar vanaf April 2007 tot Augustus 2008 toen ik mijn arts  vroeg de dosering, van 20 mg tot 30 mg verhogen

            Ik had de verhoging nodig maar mijn arts wilde het niet verhogen, zij vreesde dat ik aan de slaappil verslaafd werd.

           Ben blij dat zij dit zei en stopte  onmiddellijk na ons telefoongesprek om Temazepam te gebruiken.

           Sinds een paar maanden ben ik begonnen om Lormetazepam één keer in de week te gebruiken – op zaterdag na de voetbal, Match Of The Day op BBC2.

           De rest van de week eet ik een wiet chocolade vlak voor mijn tanden te borstelen mijn tanden, voordat Richie het licht uit zet.

Dit ga Dat gaat goed, geen punt om wakker te liggen als wij niet tot 02.00 slapen, de rest van de week werkt het wiet bob bon goed..


No comments: