Monday, December 13, 2010

Zondag, 12, December, 2010. Genieten Terwijl Je Kunt En Ik Zal En Wil Het Doen.


Cubist.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cubism

Het weer was eerst zeer goed blauwe hemel en zonneschijn dan werd het bewolkt en grijs en donker, en dan terug naar blauwe hemel en zonneschijn wanneer de wolken zich opnieuw verwijderden.

Zo was het zowel grijs af en toe en bewolkt, evenals mooie blauwe hemel en zonneschijn, het grappige weer van December.

Het weer scheen te weerspiegelen, hoe ik mij voelde, wat het grootste deel van de dag was ik ok en maar in de middag en de vroege avond voelde ik mij minder goed.

In de middag, werden mijn armen zeer stijf en waren moeilijk  uit uit te strekken om het toetsenbord te bereiken; Ik moest vaker Richie vragen om mijn armen te masseren.

Telkens als hij dat deed,  kon ik voor een korte tijd  het toetsenbord raken en een paar woorden typen.

Dan  begon de strijd om de juiste toetsen te raken, mijn vingers rakten de verkeerde letters en had een ongelooflijke strijd hebben om de typ fouten te verbeteren.

Ik ben vastbesloten om zolang mogelijk te typen, nu uren later zijn mijn handen en de armen functioneren weer goed.

Vraag mij af of ik door mij zorgen te maken, mijn armen en handen uiterst moeilijk werden te gebruiken.

Ik denk het kan bijgedragen hebben, maar het was niet de oorzaak; Ik denk dat de echte oorzaak de vooruitgang van mijn MS is.

Maak mij  zeer ongerut over Spike, zijn lopen word zwakker, het is een strijd voor hem, aangezien hij controle over zijn achterbenen verloren.

Ik merkte gisteren op dat zijn rechte been bijna instort aangezien hij het tegenhoudt, maar nog lsteeds loopt en struikelt hij nog rond de woning.

Hij kwam naar de slaapkamer een paar keer, toen ik nog in bed was en had een prachtige tijd kauwen aan zijn ens staaf, heeft het zelfs verdedigend van Marleen op een zeer sture manier.

Richie en ik spraken over Spike en hoe wij dingen zullen behandelen, vandaag was het zeer duidelijk dat Spike niet hier voor lang zal zijn maar terwijl hij hier is zal hij zoveel mogelijk genieten.

Denk dat het keurig opsomt, genieten terwijl je kunt en ik zal en wil het doen.


No comments: