Tuesday, December 28, 2010

Een Ontspannen Dag.


Serge Poliakoff.


http://en.wikipedia.org/wiki/Serge_Poliakoff

Was een ontspannen dag vandaag met een zeer aardig bezoek van Anja, een goede vriendjin van 26 jaren.


Fijn om haar te zien vanmiddag, vooral aangezien ik net dacht het zou prettig zijn om haar te zien.

Prachtig om haar mail te krijgen gisteren, met de  vraag of het o.k. was als zij vanmiddag langs kwam, dat was natuurlijk  zeer in orde, in feite was het zeer goed.

Mooi om een bezoeker te hebben,  ik  genoot van om met Anja te babbelen voor een uur, was leuk om Anja een cadeau te geven en ook aan Erik, haar partner en Bosse, hun zoon.

Wij hebben genoten van deze Kerstmis, goede pret om vrienden cadeauste geven, voelde goed vooral om het dit jaar te doen, in het bijzonder omdat ik van het ogenblik. geniet.

Richie en ik hadden een prettige tijd deze Kerstmis, maar wij hebben altijd een goede tijd samen, maar ik mis het delen de kerst vakantie met vrienden en vrienden die voorbij komen.

Dertig jaar ben ik hier in Amsterdam, maar ondanks alles waarvan ik hier  houd, mis ik nog steeds de kring die ik in Reading kende.

Door dit te schrijven benb ik mij onmiddellijk ervan bewust dat terug kijken op het verleden het met een rooskleurige gloed laat doordringen, en alles ziet beter uit.

Waarschijnlijk  heb ik verkosen om enkel te herinneren wat ik mij wil  herinneren en alles ander te vergeten wat mij niet past.

Ben mij zeer bewust dat als ik iets anders wil dan moet  ik meer doen om het laten gebeuren, ik zal proberen om meer proactief te zijn.

Eerst ga ik met Richie spreken en voorstellen wij heb een feestje hebben in Januari, zou aardig zijn om de geannuleerde feestje van 19 December goed te maken en het te hebben of op 23 of 30 Januari.

Vooral aardig als wij hedt kunnen hebben in Januari, het is zulk een lange donkere maand, een bijeenkomst met vrienden is een fijne idee.  


No comments: