Thursday, December 30, 2010

Goede Dingen Gebeuren..





Soittoniekka van Sokea (Blinde Musicus)


Had goede nieuws van Frans, van Tiltechniek die gisteren hier was en ons en beter til banden liet zien, hij gaat een paar bestellen die hier in twee weken zijn.

Vandaag belde Frans om te zeggen dat hij een til band had gevonden en een collega van van hem zou morgen in Amsterdam zijn en het om10.00 kon langs bringen.

Briljant nieuws, fijn om een til band te krijgen dat niet pijnlijk zal zijn, zoals die wij nu gebruiken.

Mijn huid is zo zeer gevoelig geworden in de laatste drie jaar dat het krijgen van de nieuwe til band zeer plezierig is.

Wij allebei wensen dat er een andere manier was om mij van bed in de douchestoel en dan in  de rolstoel en terug in bed dat pijnloos was.

Verheugen mij op de nieuwe til band morgen, het is uitstekend om een til band te hebben die niet pijnlijk is op mijn huid.

Morgen zal een prettige verandering zijn, ik hoop dat de nieuwe til band gemakkelijk aan te brengen  net als het in het ziekenhuis was.  

Verheugen mij op morgen en het uitproberen van de nieuwe til band, zou goed zijn om zonder pijn en ongemak de transfers te maken.

Dus morgen eerst de nieuwe til band in de ochtend en dan de opwinding van de laatste middag en avond en  vuurwerk om middernacht voor de jaarwisseling.

Dan is de volgende opwinding een kleine Jack Russell, Jacky die wij op Zondag 15.00 zullen zien.

Goede dingen dit jaar en volgend jaar, wij zijn zeer opgewekt  bij het perspectief van een nieuwe hond in ons leven.










No comments: