Thursday, December 16, 2010

Donker Sombere Dag


Madam Matisse.
Henri Matisse.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fauvism

Een zeer donkere sombere dag vandaag, met veel regen, het heeft  gegoten van de vroege ochtend en in de middag.

Het was een droevig gezicht om de postbode te zien in de regen en hoe nat hij was.

Mathilde kwam gelukkig droog aan omdat zij een goede regen pak en zij niet doorwekt was zoals de natte postbode.

Nadat onze fysiotherapie afspraak ging Mathilde naar haar volgende afspraak.

Toen ging de regen over in een reusachtig sneeuw bui maar gelukkig bleef niets ter plaatse.

Goed gevoel dat alles is keurig aan het organiseren voor het feestje zondag, iedereen die komt zal eten mee brengen.

Blij  dat wij het doen; ik heb en aantal momenten van paniek gehad en ging mij bijna afvragen of het het de juiste moment was om een feest te geven.

Ik denk dit heeft en beetje met Spike te doen die zo ziek is; Richie en ik spraken over dat wij enerzijds niet willen dat iedereen hier komt.

En anderzijds willen wij iederen zeer graag zien, het is droevig wat met Spike gebeurd en daar hebben wij juist de gezelschap en steun van vrienden nodig.

Ben zo blij dat wij ondanks alles  het feestje niet geannuleerd hebben, ben werkelijk van mening dat het zeer belangrijk is om zo veel  mogelijk sociale momenten te maken.

Ondanks alle problemen en zorgen die wij op dit ogenblik hebben, weet ik dat wij allebei van de feestje zeer zullen genieten.

Herinner mij zeer goed dat wij ons allebei goed voelden na het feestje in September.

Wij waren zeer gelukkige om en groep vrienden hier te hebben eten en pret met hun te delen.



No comments: