Monday, December 06, 2010

Een Charles Dickens Roman.



Fighting Form.

Franz Marc,
http://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Marc


Al  het sneeuw begon gisteren te smelten en vandaag is er  behalve een klein beetje is het allemaal weg gegaan, wat goed is

Ik ben blij aangezien het niet aardig voor Spike was, veel te koud voor hem.

Nu het gras niet meer de dikke laag van sneeuw heeft; de sneeuw was tot ver over de enkels van Richie geweest, zal Spke weer kunnen wandelen.

Vandaag nu de sneeuw weg is kon Spike weer op straat lopen, hij liep van het honden wc terug naar huis.

Het extra voedsel werkt goed; het heeft Spike extra energie gegeven, die hij zonder het voedsel met extra calorieën niet gehad heeft,  die de dierenarts adviseerde dat wij hem elke dag geven.

Hij lijkt beter met met meer eten, voordat wij hem het blikje gaven was zijn normaal diner niet genoeg geweest, aangezien de  kanker alle voedingsmiddelen weg nam.

Het is goed dat het extra voedsel hem zoveel helpt, dan kan hij echt genieten van zijn leven.

Het is fijn om te zien dat hij nog steeds geïnteresseerd is met wat rondom hem gebeurt.

Het zien van onze mooie Spike geeft mij een reusachtige boost, hij is zelf niet  bewust van wat nu met hem gebeurt,  hij gaat gewoon verder.

En als alle dieren geniet  hij slechts van het ogenblik waar hij is, Spike inspireert mij om het zelfde te doen.

En om alle ingewikkelde gedachten achter mij te  laten voor wat zij zijn, zij zijn geen deel van het hier en nu is.

Het is uiterst mistig geworden, het einde van de straat is nu niet meer zichtbaar, verbazend hoe snel de mist zo dik is geworden.

Twee uren geleden was het een grijze maar heldere dag, nu lijkt het op The Christmas Carol, een roman van Charles Dickens.

Één van mijn favorieten,  het BBC heeft het deze Kerstmis op TV, verheug mij om het weer te  zien.

[



No comments: