Saturday, June 02, 2012

Het Is Schandalig Hoe De Gemeente Gehandicapten Behandeld.




Frida Kahlo
http://en.wikipedia.org/wiki/Frida_Kahlo

Op dit moment ben ik nog steeds de informatie aan het verteren die ik kreeg van mijn case manager over het besluit van de gemeente Amsterdam om opnieuw te evalueren.

Ik ga niet in de paniek raken, nee ik zou mezelf organiseren, ik zal de nationale gehandicapte organisatie Ango een e-mail sturen en ze op de hoogte brengen dat de Amsterdam gemeente hier wel opnieuw komen om te evalueren.

Ango weten van mijn geval, zij zijn geïnformeerd en zij vroegen voor kopieën van de beslissing zoals zij ze zouden kunnen gebruiken om te betogen dat een precedent door het winnen van mijn beroep is ingesteld.

Ik heb ook een vriendin van ons gevraagd, een uitstekende onderzoek- journalist langs te komen en de brief van de rechter te lezen

Ik hoop dat ze de tijd heeft om een artikel te schrijven over die deze acties van de Amsterdamse gemeente.

Het wordt tijd denk ik dat dit moet worden gebracht onder de aandacht van het publiek; Ik ben ervan overtuigd moet het wordt openbaar worden gemaakt hoe kwetsbare mensen worden behandeld.

Dit geval heeft zeer belangrijke implicaties voor vele anderen in vergelijkbare situaties die ook airco nodig hebben als een noodzaak om een beestje kwaliteit van leven tijdens de zomermaanden te hebben.

Het is ongelofelijk; Ik ben zwaar gehandicapten, een tetraplegic; ik heb progressieve multiple sclerose, desondanks heb ik moeten vechten voor elk middelen die ik nodig heb om te leven.

No comments: