Saturday, June 23, 2012

Nu Wordt Het Spannend,


Gunther Gerzso



Er was meer voetbal afgelopen nacht, dit keer was het spel tussen Griekenland en Duitsland.

Ik vond het nogal moeilijk om naar te kijken omdat ik nog steeds Griekenland wilde het onmogelijke doen en winnen en door gaan naar de finale.

Natuurlijk niet lang nadat de wedstrijd begonnen was realiseerde ik me dat dit misschien een beetje te ambitieus was.

De Griekse ploeg deden hun uiterste best tegen een Duitse kant die had meer talent en vaardigheid dan ze had.

Zelfs toen de Duitsers één doel scoorden waren de Grieken nog steeds vechtlustig, Giorgio Samaras zet ze terug in de wedstrijd met zijn doel.

Dit maakte het een-een, het Duitse teams antwoord was om nog een te scoren, en de score lijn werd nu 2-1.

De Griekse supporters waren absoluut prachtig, zij zangen en hun team toe gejuicht door het spel, zelfs als ze wisten dat ze verloren.

Nog steeds bleef de dappere Griekse ploeg proberen voor een ander doel; deze ambitie was verminderd nog verder door een derde doel voor Duitsland, gevolgd door een andere.

Dit betekende dat de Duitse ploeg had de wedstrijd gewonnen met vier doelen en de Griekse ploeg met één doel had verloren.

Mario Gomes scoorde drie van de doelen en Miroslav Klose scoorde 1 een geweldige score van Duitsland, waaruit zij naar de halve finales gaan.

Ik denk dat Frankrijk Spanje zal spelen op zaterdag en Engeland zal spelen tegen Italië op zondag.

Zodra alle de kwart-finale hebben gespeeld zullen we nu verliezen in de halve finale spelen volgende week, het wordt echt steeds vrij gespannen nu en spannend.

No comments: