Tuesday, June 26, 2012

Wednesday, 27 June 2012. Langzame Progressie.

Ben Haveman        
http://www.aaartnl.nl/kunstenaars_pdf/24.pdf 
                                             

Deze ochtend, was de  fijne verpleegster Milou op bezoek om te controleren op de voortgang van mijn druk wond.

Milou onderzocht de wond nauwkeurig, dan heeft ze zorgvuldig iets toegepast die de vooruitgang van de genezing helpen moet.

Ze leek blij met wat ze zag en ze zal volgende woensdag terug keren om nogmaals te controleren over de voortgang.

Ik haat deze afspraken; het is een dergelijke inmenging voor iemand zo regelmatig hier moeten langskomen en mijn bil bekijken.

Gelukkig is Milou net zo aardig als haar ex collega Ton,  hij heeft ons elke week voor twee jaar bezocht.

Na een tijd hadden wij het gevoel dat wij vrienden waren, dat was hoe gemakkelijk het was om hem hier op bezoek te hebben.

Maar het is niet een sociale bezoek, is het natuurlijk niet, ik ben nooit geneigd om vrienden uit te nodigen om mijn bil bekijken.

Nogmaals zal ook ik het uit mijn gedachten houden en mij concentreren op andere dingen, zoals de halve finale in het Euro toornooi2012, tussen Spanje en Portugal.

Morgen is het Duitsland tegen Italië, mijn gevoel is dat Spanje zou gemakkelijk Portugal verslaan en Duitsland zou hetzelfde met Italië  doen, maar je weet het nooit.

Wie weet wat er zal gebeuren tijdens het spel, Spanje leek te spelen veel beter dan Portugal in de voorgaande wedstrijden, maar Portugal kan ook winnen.

Dus ook Italië tegen de Duitse ploeg kan winnen, maar ik denk echt niet dat beide scenario dreigen te gebeuren .

Wanneer Italië creatieve zal voetballen voor het hele spel en zou Portugal beter dan Spanje spelen dan is alles mogelijk.           

Ik ben benieuwd naar beide van deze voetbalwedstrijden, eerst Spanje spelen tegen Portugal vanavond, ik vraag me af of Portugal zal kunnen winnen.

Dat zal zeker mijn gedachten afleiden van het bezoek vandaag door Milou, en evenals haar voorgestelde bezoek voor volgende week woensdag.

No comments: