Wednesday, June 06, 2012

De Realiteit van de Situatie.


Alice Rahon 
http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_Rahon



Nu voel ik me vrij goed, na een zeer productieve bezoek met onze vriendin Cecile.

Die kwam om mij te helpen met het beantwoorden van vragen van de Amsterdamse gemeente afdeling  die alle aanvragen onderzoekt.

Het was briljant timing dat ze kwam vandaag, ik krijg namelijk de e-mail van de onderzoeker pas gisteren.

De vragen waren of de luchttemperatuur warmer in ons appartement dan in andere appartementen was.

Ik werd ook gevraagd of we de ramen open hebben, en of wij de ventilatie roosters openmaken boven elk raam.

Er was ook een vraag of ik oordoppen gebruik om te voorkomen dat ik last heb 's nachts van lawaai op straat.

Zij informeerde ook of ik had mijn verhuurder benaderd over mijn problemen met de warmte in ons appartement.

Met Cecile hulp, werden de vragen zeer bondig beantwoord, die hen moet laten in geen twijfel over de realiteit van de situatie.

Dat is, dat mijn problemen met het warme weer vloeien uit het feit voort dat ik Multiple Sclerose; het ontregelt het zenuwstelsel.

Multiple sclerose is het probleem, niet of onze flat warmer is dan de anderen, of iets te doen met ventilatie of oordopjes.

Ik herinnerde hen ook dat het Hof had gevonden in mijn voordeel, ze had mijn argumenten aanvaard dat de enige oplossing voor mij airconditioning was.

De opdracht van het Hof was dat de gemeente weg moet gaan en beoordelen hoe zij de airco  zullen installeren en niet om te beginnen met een nieuw onderzoek.

Nu moet ik wachten om te zien wat de reactie van de onderzoeker zal zijn, gelukkig zal Anja, die me bij het Hof heeft vertegenwoordigd, zul hier komen deze vrijdag, met een beetje geluk is de reactie hier dan voor ons om te behandelen.

Anja wilde de brief van de rechtszaak nogmaals lezen en kon weer eens bevestigen dat het besluit volledig was geweest in mijn voordeel, het was goed om te horen.

Ik voel mij nu vol vertrouwen over de hele zaak, ik ben blij dat ik besloot om te vechten tegen de slechte beslissing van de gemeente Amsterdam.

Het is goed om het op te nemen met deze bureaucraten en laten zien dat ze niet kunnen wegkomen met hun acties, ik hoop dat meer mensen met een handicap zal profiteren van dit precedent van het winnen van de mijn beroep tegen de gemeente Amsterdam.


                                                                                                           


No comments: