Saturday, June 16, 2012

Concentreren Op Genieten Van Het Leven.


 Cyril and Tina.     
                                  

Gisteren heb we toch gekijken naar de voetbal; Ik wilde alleen maar de nacht niet schrijven over het toernooi.

Oekraïne speelde Frankrijk, deze spelde Oekraïne niet zo goed als de eerste keer, het was Frankrijk 2-Oekraïne 0.

Engeland en Zweden was zeer spannend, Engeland nam de leiding, Andy Carroll scoorde een prachtige kop doel.

Wanneer het spel hervat werd na de pauze, kreeg Zweden twee snelle doelen, dan kwam Theo Walcott op en hij bonsde onmiddellijk een verbazingwekkende doel van 25 meter.

Danny Welbeck scoorde hun derde doelpunt en tegen die tijd werd het duidelijk dat Engeland zouden hun tweede belangrijk wedstrijd winnen.

Ze hebben nooit eerder gewonnen tegen Zweden en noch nooit zo goed gedaan in internationale voetbaltoernooien.

De nieuwe manager, Roy Hodgson moet worden geprezen voor dit totstandbrenging van een dergelijke positieve ontwikkeling in het Engels voetbalelftal.

Het was goed om te zien dat ze spelen als een team, ze waren goed georganiseerd en ze wilden echt winnen, een uitstekende houding.
      
Het voetbalkampioenschap is een prachtige afleiding van de stress van het proberen te verkrijgen van spullen om ons leven gemakkelijker te maken.

Ik heb gemerkt hoe vervormd mijn rug is, mag geen wonder wanneer ik zo lang moet blijven in bed, nu al vanaf 23 februari, wanneer de oude druk wond open ging.

Dit betekent dat ik niet goed kan zitten want dat zou te veel druk zetten op de open litteken.

Zitten zo ingezakt is niet goed voor mijn rugspieren, recent hoorde ik, dat die spieren die niet worden gebruikt in vet worden veranderd.

Al het liegen heeft een heleboel schade aan mijn spieren veroorzaken, en deze laatste verblijf in bed is weer slecht voor mijn lichaam.

Richie moet mij voortdurend, op slechte dagen elke 5 minuten verplaatsen, anders wordt het te pijnlijk voor mij.

Elke keer als ik zie dat mijn benen uit positie zijn, dan corrigeert Richie de benen, waardoor ik niet over de zijkanten van de douche stoel ga hangen.

Nu ik kan alleen  met mijn linkerhand vastgehouden dat betekent dat ik kan niet mijn evenwicht bewaren door vast te houden aan de stoel.

Ik kan niks doen om deze progressie te stoppen; alles wat ik kan doen is mijn vermogen om te lachen bewaren en te genieten van alles wat ik kan genieten.




No comments: