Wednesday, September 12, 2012

Genieten van de zonneschijn.

Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta 


Het is beide zomer geweest en herfst dag, toen ik wakker werd vanochtend, het was behoorlijk koud en er was een dik wolkendek.

Het was zo cool Richie zowel windows slaapkamer gesloten en draaien op de centrale verwarming voor 10 min te nemen de kilte uit de kamer.

In de middag de bewolking verdwenen en werd vervangen door een mooie blauwe hemel en mooie zon die tot bijna 19.00 uur duurde.

Vandaag het is niet gemakkelijk geweest voor Richie om mij goed zit, noch is het mogelijk voor mij om mijn standpunt voor zeer lang.

Zoals ik kan niet goed zitten betekent het dat het is moeilijker voor mij te doen eenvoudige dingen zoals backspace om te verwijderen of zelfs voor mijn hanky of THC bereiken.

Ik denk dat het is gewoon een van die dagen als ik zeer goed voor de laatste paar van weken zitten heb, en nu dit vandaag gebeurt.

Hoe zeer typisch voor dit gebeuren vandaag en ondanks alle Richie's uitstekende inspanningen om een goede vergadering plaats voor mij.

Ik ben blij dat ik zelfs zo kundig voor voeren geweest op dicteren met behulp van mijn software van de stemerkenning Dragon en bewerken als ik ga.

Ik nodig om te leren hoe om te gaan woord is dicht bij elkaar, zodra ik geschrapt heb woorden die zijn ofwel gespeld of gewoon niet de woorden die ik wilde.

Weten hoe je de muis via commando's gebruiken als leren hoe om draak te openen voor andere toepassingen zou zeer nuttig zijn.

Vooral na mijn linker wijsvinger, duim en Pink niet langer kunnen functioneren die niet lang is nu denk ik.

Mijn bedoeling is klaar te zijn wanneer dat gebeurt, zodat ik communiceren blijven kan.

Patience spelen via mijn blog, evenals lezen de krant, e-mails en koop mooie dingen op eBay.

Nu dat ik kan niet gaan uit naar is de eBay winkels geworden de winkel die ik kan bezoeken en venster winkel of kopen die beide zijn aangenaam om te doen.

Nou nu dat ik heb klaar ik zal een foto zoeken en plaats zowel op mijn blog, waarna ik ga genieten van Richie's bedrijf wanneer hij van het Rembrandt Park met de honden terugkeert.

No comments: