Friday, September 07, 2012

Een Fijne Dag.

Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta 



Deze week is niet een goede week geweest nog Richie of voor mezelf, met alle drama met de katheter.   

Het is verbazingwekkend hoe dergelijke gebeurtenissen het echt nemen uit je, ik denk dat het was pas vandaag dat ik begon te voelen dat ik een beetje bijgekomen was.

Vandaag is een zeer aangename dag, waaronder een twee uur durende bezoek van Anja, het was fijn haar weer te zien.

Zij bracht een prachtige bos van diep rode rozen, ze zijn echt mooi en het was geweldig om te merken dat ze van rozen ruikten, de meeste hebben geen  geur.

Anja zet ze in een vaas die ze in de slaapkamer, op de plank waar mijn parfumflesjes zijn voor de spiegel geplaatst had, waar ik kan hen zien.

Het was heerlijk om Anja weer te zien en met haar ter praten, het is zo leuk om te praten met iemand anders ook vooral een goede vriendin als haar.

De laatste keer dat ik  Anja zag was een maand geleden, toen Angela hier was om ons te bezoeken voor vier dagen.

Het was leuk dat Anja en Angela elkaar weer zagen, de laatste keer dat ze w elkaar gezien hebben,  was in 1997 en dat was slechts kort.

Ze ontmoete zich voor de eerste keer in 1992, dat is nu 20 jaar geleden, toen heeft het meteen  geklikt tussen de twee.

Dat was wanneer ze elkaar voor het eerst ontmoette, dus het was leuk om te zien dat ze nog steeds klikten.

Leuk om dergelijke goede vrienden te hebben, ik waardeer en geniet  van hun vriendschap ten zeerste.

Vandaag is het weer goed geweest, Richie vertelde  mij, die het was een aangename September dag was, dat is wat ik ook dacht.

Nu op 19.50 is het een mooie avond met blauwe luchten en  prachtige zonneschijn, ik ben van plan om ervan te genieten.

 



No comments: