Friday, September 28, 2012

Een fijne vrijdag.


Roberto Matta.




Vandaag is  weer een mooie dag, het is echt fijn om een bezoeker bij ons te hebben logeren , goed om  interactie met iemand anders te hebben, het doet ons zo goed.

Leuk dat Aud verblijft met ons, de tijd begint al te vliegen, maar dat is altijd zo, vooral als je geniet.

Richie heeft de honden genomen naar het Rembrandt Park om te rennen en spelen met hun favoriete speelgoed, dus ze zouden binnenkort terug komen gelukkig en hongerig voor hun eten.

Wanneer Richie terug is van het Rembrandt Park, wil hij verse tagliatelli en een tomatensaus met geroosterde aubergine en salade maken.

Ik ben van plan om nu te stoppen en plaats deze kort stukje op mijn blog samen met een andere prachtige kunstwerk van Roberto Matta.

Zodra ik heb het gedaan, dat kan ik de microfoon uitschakelen en met Aud praten en naar de radio luisteren zonder interferentie met de Dragon spraakherkenning.

Vanavond om middernacht zal er een langere editie van Later with Jools Holland op BBC two zijn , waar ik mij enorm op verheug, met de fantastische Beach Boys en PIL met John Lydon, die eerder de zanger van de Sex Pistols was geweest van kinderprogramma's.

No comments: