Saturday, September 22, 2012

verheug mij op volgende week.

 
 
Roberto Matta.



Het is een mooie herfstdag vandaag, met blauwe lucht en zon met de occasionele wolk dekken die dan weer weg beweegt te onthullen meer zon.

Vandaag is de laatste aangename dag volgens de weersvoorspelling, voordat een lage weersysteem met veel regen en wind verhuist boven ons.

Ik sprak onze vriendin Lin van de Britse generaal Store vanmiddag en ze zei dat ze wil  bramen morgen gaan plukken, volgens haar ook wanneer het veer niet mooi is.

Het zou mooi zijn als ze succesvol was en veel bramen kon plukken, Lin heeft beloofd om ons bramen te geven.

Ik verheug mij op bramen jam en misschien een kleine bramen taart of zelfs een bramen crumble, anderen dingen die Richie zo goed maakt.

Ondanks een goede nachtrust gisteravond, voel ik mij nog niet 100% hersteld van woensdag nacht alarm drama.

We hebben de alarmering sinds donderdag uitgeschakeld en schakel het niet aan totdat de nieuwe batterij en alarm is geïnstalleerd op dinsdag middag volgende week.

Ik vraag mij af of ik eigenlijk het alarm moet nog hebben, wanneer ik kan gemakkelijk de hulpdiensten met behulp van de omgeving besturing bellen.

Wanneer de Seetech computer eenmaal volledig georganiseerd is kan ik telefoonnummers toevoegen van de hulpdiensten.

Ik zal dit bespreken met Richie tijdens het weekend, in de tussentijd geniet ik van het zoeken na een kunstwerk van Roberto Matta, daarna willen Richie en ik kijken naar de volgende aflevering van Doctor Who op BBC één.

Volgende week is onze favoriete muziekprogramma Later met Jools weer terug op BBC2 op dinsdag avond, alsook vrijdag.

En nog beter Richie's zus Aud zal aankomen woensdag en ze verblijft tot 6 oktober, dat is fantastisch, heerlijk om haar te hebben op bezoek bij ons.   

Ik verheug mij op volgende week, goede muziek op de televisie en een bezoek van Aud, veel leuke dingen om mij op te verheugen en daar ben ik bijzonder blij mee.

No comments: