Saturday, September 08, 2012

Genieten Van De Zonneschijn.






Roberto Matta.

Elke dag sinds maandag en dinsdag begon ik langzamerhand nogmaals te ontspannen.

Het kostte me een tijdje na de beproeving in het ziekenhuis deze week dinsdag; Ik was goed op weg toen op woensdag middag een ander probleem van de katheter gebeurde.

Plotseling zonder enige waarschuwing werd ik volledig bezig met urineren, ik riep Richie voor hulp zodra ik werd bewust van dit was geweest.  

Richie naam een kijkje en besloot meteen om de katheter door te spoelen, hij meende dat het geblokkeerd was 

Hij gebruikt een zoute zakje, die ging in en terug kwam zonder problemen, maar het had niet mijn ongemak opgelost. 

Richie controleerde de katheter zak en vond een klein beetje materie die veroorzaakt het probleem; en vrij spoedig werd het probleem opgelost.

Het was briljant dat het zo snel en gemakkelijk kon worden opgelost, het enige negatieve aspect was dat het maakte me heel angstig voor een tijd.

Gelukkig dat het snel ging en de volgende dag voelde ik me veel beter weer, dit was echt goed, beter dan steeds nerveus te zijn

Deze week neem ik het zeer gemakkelijk om alle problemen van de katheter recht uit mijn hoofd te zetten en om te concentreren op de meer aangename dingen.

Zoals genieten van de blauwe lucht en zon, alsmede warme temperatuur tussen 24 ° en 26 °.

Zeer aangenaam voor 8 September, vooral na hoe koel  het was gisteren en vooral vorge nacht toen ik blij was met een deken op bed voor de warmte.

Vanochtend toen ik wakker wordt, was het te warm voor een deken, maar gelukkig niet warm genoeg om me problemen te geven, ik ben enorm aan het genieten van de zon.

 

No comments: