Friday, September 14, 2012

Spannende Dagen.

Roberto Matta.

Het is spannende dag tot dag, omdat aan bezoekers die aankomen op any minute now, Gareth en Paul in Amsterdam voor 10 dagen verblijft.

Ze zal blijven met ons voor drie van die dagen, die echt mooie worden zal; het is zo leuk om te hebben van onze goede vrienden hier met ons.

Richie is in de logeerkamer waardoor het lijkt leuk voor hun aankomst, ik hoor hem bewegen.

Ik ben bijzonder verheugd over het vooruitzicht van idee vrienden wordt hier zo snel, Gareth belde net vanaf Schiphol.

Hij wilde laten weten ze waren het vangen van de trein Amsterdam Centraal elke minuut en het zou bij ons binnen een uur.

Het weer is leuk om te zien de wolken rollende weg en blauwe hemel en zon ter vervanging van hen te verbeteren.

Hopelijk het weer zal worden aangenaam voor Gareth en Paul's bezoek aan hun vrienden in Amsterdam, alles wat ik weet zeker dat, zijn zo enthousiast als wij zijn.

Er zal verblijven hier tot en met zondag, dus mijn post zal niet zeer lang tijdens hun bezoek, ik heb al gevonden kunstwerken van een van mijn favoriete kunstenaar Roberto Matta, het beroemde surrealistische uit Chili.

1 comment:

Anonymous said...

goede avond,

In je engels blog las ik zaterdag dat je het zo erg vindt om nooit meer buiten te zijn.
Nou weet ik niet hoe dat is maar het lijkt me inderdaad vreselijk.
En ik vroeg me dan ook af of het niet iets voor jullie beiden zou zijn om eens een week met de zonnebloem op vakantie te gaan.
Ik weet dat ook reizen zijn voor bedlegerigen mensen.
Maar misschien voel je er niets voor.
Wijs alleen maar op de mogelijkheid omdat ik het je zo gun om weer eens buiten je woning te komen.
liefs,
Trees