Wednesday, September 05, 2012

Uit Mij Genomen.

Roberto Matta.

De laatste paar dagen hebben het echt uit mij genomen, vooral gisteren in het ziekenhuis.


Het was vrij verschrikkelijk daar te liggen, met drie artsen en twee verpleegkundigen die probeerden om een nieuwe katheter in te voegen in mijn blaas.

Het was zeer pijnlijk, hoewel niet zo pijnlijk als het zou zijn geweest, maar gelukkig voel ik het niet helemaal zo veel, vanwege mijn verlamming.

Wat ik voelde was niet aangenaam, wat helpt mij enorm is om mezelf te kunnen distantiëren van wat er gebeurt.

Ik ben blij dat ik ben in staat om mezelf uit te schakelen van wat gaande is er als ik het niet fijn vindt wat er gebeurt.

Dit stuk zal niet langer dan dit, omdat ik ben nog steeds behoorlijk moe na mijn bezoek aan het ziekenhuis.

Morgen is een andere dag, wanneer ik hoop beter te voelen,  ik zal dit plaatsen  op mijn blog samen met een andere uitstekende kunstwerk door Roberto Matta.

No comments: