Thursday, September 06, 2012

Een Ontspannen Dag.


Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta



We nemen het zeer gemakkelijk vandaag, om onze evenwicht ter herwinnen die aan het begin van de week werd verstoord door de ramp met de katheter.


Eerste van alle de nare verrassing op maandag ochtend, wanneer de pijn van niet te kunnen urineren moeilijk voor mij om mee om te gaan.    

Toen Richie wist, dat het niet mogelijk was om een nieuwe katheter in te voeren in de stoma    deed hij vervolgens de enige andere mogelijkheid, en dat was een katheter in mijn uretha plaatsen.

De opluchting voor mij was meteen, dit was geweldig om dat ik begon zeer wanhopig te worden.

De volgende dag in het ziekenhuis was een verschrikkelijke beproeving voor mij om te moeten doorstaan, maar gelukkig waren de artsen succesvol na 1 1/2 uur.

Dat was uitstekend, speciaal om dat ik hoef geen nieuwe operatie, iets waar ik niet naar uitkeek, gelukkig is het nu niet nodig.

Echt blij, dat we hebben het gemakkelijk genomen. wij hadden stille tijd echt nodig om weer te herstellen.

Ik ben zo blij dat Richie zorgd voor mij, iets wat hij zo goed doet, en met dergelijke  vriendelijkheid en liefdevolle zorg, hij is absoluut mijn schat.


 



No comments: