Saturday, September 29, 2012

Een nooit eindigende liefdesrelatie met de legendarische Beach Boys. .



The Beach Boys.

Het was geweldig om de legendarische Beach Boys te zien, evenals Public Image Ltd (PIL) met John Lydon, die vroeger de frontman van the Sex Pistols was.

De andere twee bands, Muse en XX waren naast een prachtige jazz pianiste en zangeres Natalie Duncan niet mijn idee van goede muziek.

In feite vond ik hen beide te saai en pretentieus, het was jammer want ze hadden de instrumenten en de capaciteit om opwindende muziek te maken.

Muse nemen tweederde van het lied op te bouwen en een sfeer te creĆ«ren en laten zich  geen ruimte om te bouwen naar een dramatische einde.

Zij maakten geen goede indruk op me, ik dacht dat de frontman zag eruit als een constipeerde fret.

De andere band die XX,  leek allemaal te zijn treurige liedjes over liefde en verlies, helaas vond ik ze niks.   

Ik denk dat het zou een betere show zijn geweest zonder Muse en XX en alleen met de prachtige Beach Boys en PIL en Natalie Duncan.

In feite was het perfect geweest met enkel de Beach Boys, ik weet zeker dat dit is de laatste keer dat ze op Later with Jools Holland op BBC 2  zullen zijn.

De Beach Boys geven een concert in de Royal Albert Hall die mijns inziens waarschijnlijk zal de laatste keer dat ze in het openbaar zullen optreden

Ze zijn zo'n prachtige groep en  hebben zoveel plezier gegeven aan mensen  over de hele wereld voor meer dan 50 jaar nu, ik ben verliefd met hen toen ik 14 in 1965 was.

Nu in 2012, ben ik nog steeds verliefd op hen, die  ik denk dat ze zijn absoluut de beste groep voor teksten en harmonieĆ«n, ze geven me nog steeds veel plezier luisteren naar hun muziek.

No comments: