Sunday, September 02, 2012

Een Luie Zondag.


Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta



Vandaag is echt ontspannen een heerlijk luie zondag, waarvan ik heb genoten, ik sliep ik  door tot 12.00 uur.

Ik was nauwelijks wakker toen de telefoon ging en het was Gareth aan de telefoon uit Wales, dit was een prachtige verrassing.

Hij en zijn partner Paul, zullen hier zijn op bezoek op 14th van September en de beste is dat ze hier bij ons logeren voor de eerste drie dagen.

Het is briljant, het is de derde keer dit jaar dat waar bezoekers krijgen die bij ons logeren, wat wij heel leuk vinden.

Ik wordt heel enthousiast over het vooruitzicht van hun bezoek, het zal leuk wezen om ze    weer te zien, de laatste keer was in September 2010.

Veel is gebeurd sinds dan voor ons allemaal, ze hebben hun huis gerenoveerd, dat is de reden dat ze niet op zoek konden komen, ik hoop alles te horen over hoe het ging en misschien wat meer foto's te zien.

In 2010 was het weer veel aangenamer in September dan het is op dit moment, het is heel cool zo zeer dat ik heb Richie gevraagd de vensters te sluiten in de slaapkamer.

Heel verbazingwekkend gezien het feit dat de ramen waren beide helemaal wijd open tot donderdag sinds wanneer het is kouder geworden, koud genoeg voor mij om een deken nodig te hebben in de nacht.

Iets dat ik niet nodig had sinds maart, als het zo doorgaat en nog koeler wordt, dan heb ik mijn   dekbed nodig zeer binnenkort, meestal is dat nodig aan het einde van oktober.

Wie weet wat er zal gebeuren met het weer, het kan ook nog plotseling veel warmer worden,  we zullen gewoon moeten afwachten en zien.

Vandaag is goed voor mij geweest, ik ben nu aangenaam ontspannen, ik ga een ander kunstwerk vinden van Roberto Matta, een prachtige Chileense surrealistische kunstenaar.

Wiens werk ik bewonder, ik denk dat hij was een grote kunstenaar, die zeer productief, was dus er zijn een heleboel schilderijen is te kiezen,  dit maakt mij erg gelukkig.


No comments: