Tuesday, September 04, 2012

Moe Maar Gelukig.


Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta

Vandaag is een zeer vermoeiende dag; het begon om zes uur vanmorgen toen Richie stond op om de hondente  naar het Park te nemen, om te lopen en te spelen

Voordat Richie ging met de honden, vroeg ik hem om mij THC te geven, die mij helpt om weer te slapen.    

Helaas ben ik nooit in geslaagd om zo diep te slapen zoals ik het deed, voordat ik ben ontwaakt, en voordat ik het wist waren Richie en de honden terug van het Park.

Richie kwam in de slaapkamer en begon meteen de ontspanningsoefeningen op mijn rechterarm te doen dan deden wij beide armen samen, ik de linker arm, hij deed de rechte.

Waarna hij mijn beenoefeningen deed, Richie tilt ze op, dit is goed omdat het de spieren soepel houdt.

Richie gaf me een fijne douche; hij heeft mij aangekleed en geparfumeerd met Chanel 5, goed voor  mijn zelfvertrouwen in het ziekenhuis

De ambulance kwam voor ons om 10.30 uur, de afspraak was voor 11.00 uur, het was een beetje een verrassing, omdat we de extra half uur nodig hadden om alles te checken.    

We waren in het ziekenhuis net voor 11. 00 en werden vrij meteen gezien, twee verpleegkundigen nam ons mee naar een behandelkamer.

Ze probeerden een katheter zonder succes in te voeren, na een tijdje haalden zij twee artsen erbij, die ook hebben geprobeerd de katheter in te voeren.  

Ik begon te voelen als een kruising tussen een spelde kussen en een dartboard met alle pogingen om een katheter in de stoma te krijgen.

Sacraal BBC niet eens meer normaal gesproken moet worden

Vandaag is een zeer vermoeiende dag; het begon om zes uur vanmorgen toen Richie stond op te nemen de honden naar het Park voor een run evenals spelen.

Voordat Richie ging met de honden, vroeg ik hem om me sommige THC die had me terug om te slapen vrij snel te drijven.

Helaas ik nooit in geslaagd om te slapen als diep zoals ik deed voordat ik heb ontwaakt, en voordat ik het wist Richie en de honden terug van het Park waren.

Richie kwam in de slaapkamer en begon de ontspanningsoefeningen op mijn rechterarm, te doen dan we deden beide armen samen, ik heb de linker arm, hij deed het recht.

Waarna hij deed mijn been oefeningen, Richie verplaatst hen, dit is goed omdat het de spieren soepel houdt.

Richie gaf me een prachtige douche; hij gekleed en geparfumeerd me, Chanel 5 te houden mijn vertrouwen in het ziekenhuis

De ambulance kwam voor ons op 10.30 uur, de benoeming was voor 11.00 uur, het was een beetje een verrassing als we de extra half uur om te fine-tunen van ons vertrek nodig.

We waren in het ziekenhuis net voor 11. 00 en werd gezien vrij veel gezien meteen, twee verpleegkundigen nam ons mee naar een behandelkamer.

Ze wilde een katheter zonder succes, invoegen na een tijdje ze ging en kreeg twee artsen die ook geprobeerd te voegen een katheter.

Ik begon te voelen als een kruising tussen een pin kussen en een dartboard met alle pogingen om een katheter in de stoma.

Het duurde een en een half uur voor de katheter kan tot slot worden ingevoegd in mijn blaas en de andere katheter in mijn uretha.

Na een tijdje kreeg de artsen te komen en te zien als hij een katheter zetten krijgen kon hun senior collega.

Na het eerste uur toen het leek dat artsen niet overal kregen en de pijn kreeg aan me, begon ik te huilen.

Dan ik verontschuldigde zich, zij gereageerd door te zeggen dat het geen wonder dat ik huilde als het moet zeer pijnlijk voor mij, was ze dacht dat ik was zeer moedig geweest.

Net toen ik dacht dat ik zou gaan worden verteld zij konden niet verrichten iets voor mij en ik zou moeten hebben een nieuwe transactie dat, kreeg de derde Dr de katheter.

Dan moesten we wachten nog een uur voor een ambulance om ons huis, dat ik vond het echt moeilijk om het wachten zo lang als ik begon te voelen zeer oncomfortabel gestut up zittend op een bank onderzoek, die moeilijk was.

Tot slot na 13.30 uur de ambulance kwam voor het verzamelen van ons en we waren home om 14.00 die was prachtig, nu ben ik volledig verbrijzeld, maar gelukkig het is gedaan.

Na een tijdje gingen zij hun meer ervaren collega vragen of hij de katheter kon plaatsen, wat hij ook gelijk probeerde.

Na het eerste uur toen het leek dat artsen geen succes zouden hebben, en de pijn werd te veel voor mij dat ik begon te huilen.

Dan verontschuldigde ik mij, zij gereageerd door te zeggen dat het geen wonder was dat ik huilde, want het moet zeer pijnlijk voor mij zijn,  ze dachten dat ik was zeer moedig geweest.

Het duurde 1 1/2 uur voor dat de katheter kon tenslotte worden ingevoerd in mijn blaas en de andere katheter in mijn uretha uit gehaald kon worden.

Net toen ik dacht dat ik zou gaan worden verteld, dat zij konden het niet doen, ik zou een nieuwe operatie nodig hebben, het de derde dokter de katheter ingevoerd.           

Dan moesten we wachten nog een uur voor een ambulance om ons huis te brengen, dat vond ik echt echt moeilijk om zo lang te moeten wachten, begon mij onwel te voelen en zeer oncomfortabel op een onderzoek bank.         

Tot slot na 13.30 uur arriveerde de ambulance om ons op te halen we waren thuis om 14.00, dat was prachtig, nu ben ik volledig moe, maar gelukkig het is gedaan.


      





.




No comments: