Wednesday, September 19, 2012

Goed Nieuws.

.
Roberto Matta.
Jazz band, 1973
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta

Deze ochtend Milou kwam om ons te zien en de voortgang van mijn wond te controleren, ze vertelde ons dat het zelfs beter dan de vorige keer, twee weken geleden uitzag.



Ze zul terug komen om mij te zien op 3 oktober, voordat ze terug komt zal ze bespreken met Dr. Stolwijk, of er iets is wat ze kan doen om het genezing- proces te versnellen.

Het is rustig en lege sinds onze leuk bezoekers, Gareth en Paul wegingen  maandag, maar het lijkt dat zal niet voor lang zijn.

We kregen geweldig nieuws gisteren van Aud, Richie's zus die wil komen om ons te zien op 26 September en ze zal blijven tot 6th Oktober.

Dat is zo'n briljante nieuws, ik ben blij haar te zien, ik hoop volgende week dat het weer beter zal zijn dan deze week.

Het is heerlijk om Aud hier te hebben met ons, en voor 11 dagen, ik ben erg blij om haar weer zien.

Ik weet dat de honden zullen gelukkig zijn om haar te zien vooral Cyril die leek verliefd op haar toen ze ons vorig jaar November bezocht.

Het is geweldig dat we krijgen een andere bezoeker zo snel, dat is uitstekend en net wat we nodig hebben nu.

Aud's e-mail van gisteren met de datums van haar bezoek is echt zulke goede nieuws; Ik voel me zeer positief over het leven nu.

 


No comments: