Wednesday, September 26, 2012

Mooie Dagen.



Roberto Matta




Plotseling was er veel activiteit, Richie is druk aan het  stofzuigen voor dat zijn zus, Aud aankomt om bij ons te logeren.

Ik hoop dat ze zal een aangename ontspannen tijd hier met ons en onze drie prachtige honden hebben.  

Die ik zeker ben, zullen verrukt zijn om haar te zien, iemand anders om met hun mee te spelen.   

Cyril zal opgewonden zijn bij het zien van Aud weer, hij was verliefd met haar toen ze ons afgelopen November bezocht.

In november was ze alleen hier voor drie dagen en deze keer zal ze hier zijn voor bijna 11 dagen, dit is beter als drie dagen, de voorbij gaan veel te snel..

Nog 11 dagen om te genieten,voordat het is 6 oktober, dat is niet iets waar ik mij nu op ga concentreren.

Nu ben ik blij om Aud te zien en haar nieuw te horen en evenals te zien hoe Cyril zal reageren.

Aud zien in November gaf het hondje een enorme boost en hij was erg vrolijk en hij had veel meer zelfvertrouwen in de weken daarna.

Aangezien wij Tina niet lang na de Aud laatste bezoek kreeg ze ook heeft een echt positief effect gehad op Cyril, die een hond meer ontspannen en vol vertrouwen is.

Ik hoop dat zien Aud een positief effect op hem hebben zal, we hopen dat Cyril nog meer ontspannen zullen.



No comments: