Tuesday, September 25, 2012

Een Rustiger Dag..



Roberto Matta.




Het is al een zeer ontspannen dag vandaag, dat was omdat we hebben rustig aangedaan, ik denk  misschien een beetje te rustig aangedaan.

Omdat we wachtten tot nadat de  persoonlijke alarm kast en de batterijen waren vernieuwd, de afspraak was voor tussen 13.00 en 16.00.

Natuurlijk kwam de ingenieur hier pas om 15.45, hoe typische en pas nadat hij was gegaan, kon Richie  me naar de badkamer nemen voor een mooie douche.

Wanneer ik was gedoucht, aangekleed en geparfumeerd en terug in bed haalde Richie kreeg mij een kleine snack en een drankje zodat ik mijn baclofen tabletten ook kon nemen.

Na dat we beide geluisterd hadden naar de aflevering van vandaag van The Archers, een langlopende radioprogramma op BBC Radio 4 die we elke nacht luisteren.

Toen het voorbij was, controleerde Richie dat het diner goed in de oven aan het koken was en dan is hij met de honden voor een wandeling in het Rembrandt Park.

Ik ga dit kort houden en zal zoeken naar een schilderij van Roberto Matta en zet deze op mijn blog en zal genieten van diner met Richie wanneer hij terug is van het Park.

No comments: