Monday, September 17, 2012

Fijne tijd met goeie vrienden.


Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta



Het is prachtig geweest om Gareth en Paul hier te hebben logeren bij  ons voor 3 1/2 mooie dagen.

De dagen zijn omgevlogen en voordat we het wisten, was het al tijd om vaarwel vlak voor 13.45.

Het was een verrassing, omdat ik hoopte te spreken met hen na mijn fysiotherapie afspraak met Mathilde die alleen voor 30 minuten duurde.

Misschien had ik dit kenbaar gemaakt toen ik hen vertelde dat ik had een  fysiotherapie afspraak vanmiddag.

Never mind we zullen ze opnieuw kort zien op donderdagmiddag dus ik zal nog een kans hebben om te praten met hun.

Ik hoop dat ze hebben een prachtige tijd bij hun goede vriend Steven, in zijn appartement midden in het centrum van Amsterdam.

Het is een werkelijk prachtig bezoek met twee fijne mannen geweest, wij zijn blij dat ze onze vrienden zijn, ik heb genoten van elk moment.




No comments: