Roberto Matta.
Het lijkt het erop dat Seetech ook een lang verhaal gaat worden, dat is niet wat beloofd was op 15 mei dit jaar
Ik hoop van niet, maar het lijkt te zijn een probleem, toen Riny, van RTD hier was om de Seetech computer op 29 augustus, toen dacht ik dat alles in orde was.
Op de dag bleek dat ondanks belooftes dat de werknemer van RTD op 15 mei had gemaakt, dat ze niet in staat waren geweest om een Engels woordenboek te installeren.
Noch zijn ze erin geslaagd om de juiste Duitse woordenboek te kopen, waarvoor we ze een paar maanden geleden hebben betaald.
Riny beloofde me dat hij wilde beide van deze applicaties op te sporen zou en hij beloofde me vorige week te bellen om een afspraak te maken voor deze week.
Helaas deed hij geen van beide vorige week, iets dat mij niet heeft verbaasd, want dat is de houding die ik gewend ben van zijn bedrijf, RTD Het Dorp van Arnhem.
Ik stuurde het bedrijf een e-mail afgelopen vrijdag met het verzoek, dat Riny mij deze maandag zou bellen, het is een bericht op het antwoordapparaat is geworden.
.
Ik heb de hele dag gewacht dat hij zou bellen, net toen ik dacht nu is het te laat, het was 17.37 en hij was niet meer op zijn werk
Op dat moment hoorde ik de telefoon en het was Riny van RTD, maar hij had niet gebeld om een afspraak te maken, helaas niet, in plaats daarvan had hij andere nieuws.
Het was nogal schokkend nieuws, hij vertelde me dat ik was de eerste persoon die wilde Engels gebruiken op de Seetech computer, volgens hem was dit de eerste keer.
Ik was verbaasd dit gisteren te horen, dit werd niet verteld, door Werner, de adviseur van RTD toen hij hier was voor een afspraak 15 mei om de Seetech te bespreken.
Werner vertelde mijn ergotherapeut en mezelf dat het was geen probleem om zowel een Engels als een Duitse woordenlijst te installeren.
Riny vertelde me dat hij zijn best ging doen om te proberen en uit te werken hoe hij kon beide woordenboeken kon installeren op de Seetech computer.
Hij beloofde op vrijdag of volgende week, opnieuw moet ik wachten, een bekend verhaal en een dat ik erg gewend ben geworden.
In het afgelopen jaar met leveranciers, evenals de bureaucraten die als go-betweens.fungeren.
No comments:
Post a Comment