Friday, October 19, 2012

Alles is weer goed.


 Roberto Matta.



We waren erg bezorgd over Cyril gisteravond omdat hij niet op zijn rechter poot lopen kon en het leek hem een heleboel problemen gegeven.

Richie belde de dierenartsen zodra hij kon vanmorgen en ze krijgen een afspraak voor 1200  om Cyril te behandelen.

Voordat hij weg ging, heeft hij voor mij,  mijn laptop voor mij gezet dus ik was helemaal klaar om te kijken naar mijn e-mail en mijn blog te openen en de blogpost van vandaag te schrijven.

Net als ik opende mijn e-mailprogramma werd de laptop scherm  zwart en kort na dat ging het helemaal uit en dat was het tot Richie terug was van de dierenarts.

Ik wachtte voor een minuut en probeerde opnieuw de laptop op te starten helaas zonder succes,  ik probeerde het meerdere keren,  alvorens te beslissen om te stoppen.

Wat mij verbaasde was hoe kalm  ik was over dit gebeurtenis, ik denk dat ik mij realiseerde   dat er was weinig zin overstuur of boos te worden toen het duidelijk werd dat ik niks kon doen.

Het idee dat mijn laptop dood was is niet een goeie gedachte, ben blij dat ik besliste gisternacht, dat ik zou gewoon een poging moeten maken om te leren hoe ik de Seetech computer kan gebruiken.

Ik denk dat het leren van Seetech is niet zo moeilijk als ik voorheen dacht dat het zal zijn, ik moet mij gewoon eroverheen zetten en een begin maken.

Ik denk dat leren hoe ik de Seetech kan gebruiken is minder moeilijk in de werkelijkheid dan in mijn gedachten, ben blij dat ik vorge nacht besloot om niet meer bang te zijn maar het als een uitdaging te zien.

Het is goed dat ik dacht  dit afgelopen nacht, omdat het maakte het makkelijker voor mij toen ik dat de dat de laptop niet meer werkte.

Wanneer Richie terug was met Cyril van de dierenarts, heeft hij meteen gezien dat mijn laptop niet in het stopcontact was, dat verklaarde waarom de laptop op eens niet meer werkte.   

Dat alles verklaart wat gebeurde en nu zit ik hier dit stuk te schrijven op mijn laptop, Richie kon me ook geruststellen over Cyril.

Hij heeft blijkbaar een infectie in een teen die maakt wandelen erg pijnlijk voor de arme kleine hond; hij heeft nu antibiotica en pijnstillers van de dierenarts gekregen.

Hij moet beter zijn in een paar dagen dus alles is goed met Cyril evenals met mijn laptop, en alles is goed met het weer ook, het is een mooie zonnige dag temperatuur van 20 ° en misschien hogere temperaturen ook.

Het zou geweldig zijn als het warm genoeg was om de airco te gebruiken, die vorige week op 9th en 10th oktober werd het eindelijk geïnstalleerd.

No comments: