Saturday, October 27, 2012

Een Briljante Show.


Roberto Matta. 



Bekijken van dat de uitgebreide editie van Later with Jools Holland gisteravond was leuk, het was goed om elk van de performers een paar nummers doen.

De show begon met een knal met Alice Cooper en zijn zeer goeie band, die snel en woedend rock 'n' roll speelde, net zoals het gespeeld moet worden.

Ik begon te wensen  evenals Richie, dat we konden gaan naar hun Halloween concert in Londen gaan, dat zou een briljante optreden zijn.

De volgende act was Bloc Party die waren prachtig, ze zijn een uitstekende band, goede muzikanten en goede teksten, over het recht van mensen om hun eigen toekomst te bepalen.

Luisteren naar Dionne Warwick zingen, terwijl Jools Holland  haar begeleidende op de piano was een zeer aangrijpende ervaring, ik had tranen in mijn ogen.

Net als de mooie Paloma Faith, een prachtige eigenzinnige zangeres, die er was ter ondersteuning van een andere kunstenaar, Josephine, zij zat achter Jools aandachtig luisteren.

Vervolgens zagen we Josephine die heeft een mooie stem en speelt gitaar, haar band en achtergrondzangeressen waren goed, ze ziet er prachtig uit en geeft een gepolijste prestatie.

Het leukste was Charlie Pride te horen zingen; hij  heeft een dergelijke zoete stem en is zo'n zachte man.      

Richie kende een anekdote over hem, die zijn vrienden vertelden dat was als iemand niet  Charlie Pride niet leuk vond, dan moesten zij een racist zijn.     

De andere zeer goede band was ALT-J,  ik heb genoten van kijken en luisteren naar hen, ze zijn een band die het werkelijk menen.

Ik heb genoten van kijken hoe zij het deden en vooral de drummer die geweldig was, ik hou van kijken naar de drummers, er was ook een zeer goeie in Alice Cooper's band.

Alice Cooper speelde het eerste nummer van de show en zij waren ook degenen die het laatste nummer speelde en vervolgens was het veel te snel helemaal over.

Terwijl de show was zoals altijd erg leuk, het eindigde als altijd veel te snel voor mijn smaak, een goede zaak is dat er meer volgende week zal zijn.



No comments: