Monday, October 29, 2012

Aangename Begin Van De Week.


 
Roberta Matta.


Richie en ik hebben vandaag de oefeningen vroeg genoeg gedaan, zodat hij mij kon brengen naar de badkamer om te worden gedoucht en gekleed en geparfumeerd.

Dit alles werd gedaan vóór dat Miranda; de wond verpleegkundige van de revalidatie kliniek    kwam controleren op de voortgang van de genezing van mijn decubitus wond.

We waren in feite klaar net voor 1200 precies die tijd de afgesproken was,wij moesten  wachten tot 1215 voordat Miranda aankwam.

Het was echt goed om al gedoucht en gekleed ter wachten op de wond verpleegkundige te komen in plaats van te worden uit bed gehaald net voor of net als ze aankomt.

Het was  1215 toen Miranda aankwam, en ik was klaar voor haar om de wond te inspecteren wat zij ook onmiddellijk deed.    

Ze verwijderd sommige weefsel dat ze dacht was waarschijnlijk de redenen voor het stoppen van de voortgang  van de genezing, na dat een foto werd genomen is Miranda weer weg gegaan na 10 minuten.

Daarna heeft  Richie  me terug in bed gedaan , toen ging hij  naar de keuken en heeft ons een heerlijke lunch, van vegetarische worstjes, chips en bloemkool met kaas gemaakt.

Het plan is om heel lekker zelfgemaakte Pompoensoep vanavond te eten met knapperige croutons en vers fruit.

Ik geniet van de dag enorm, Richie  ook dus ik denk dat we zullen proberen te repliceren een vroege start elke dag, ik ben zeker dat de dagen voor ons zal verbeteren.

Het is briljant dat wij hebben al onze hoofd maaltijd voor vandaag gegeten  en ik heb mijn blogpost geschreven voor vandaag vóór dat Mathilde, mijn fysiotherapeut hier was voor onze afspraak van maandag.

Leuk om zo vroeg  klaar te zijn,  het heeft een verschillende teint op de dag gegeven en ik moet zeggen dat het is een die ik graag vaker wil doen.

Wat een aangename manier om de week te beginnen, veel beter dan altijd alles veel te laat te doen, op deze manier voelen we beiden ontspannen, positieve en beter in staat is om met alles om te gaan.





No comments: