Thursday, October 18, 2012

Weg Komen Met Alles.



 
Roberto Matta.



Het was nogal een week deze week; ik ben net eindelijk in geslaagd om drie posten te bewerken voor mijn Nederlandse blog

Wanneer ik dat had gedaan, evenals  e-mails te beantwoorden aan mijn case manager evenals mijn WMO adviseur van de gemeente Amsterdam, nu ben ik moe.

Ik  was niet van plan om te schrijven over pedofielen deze week maar ik kon alle beschuldigingen van de media in Engeland over Jimmy Saville niet negeren.

Evenmin kan ik voorbijgaan aan het verhaal over de permanente secretaris van de Minister van Justitie,Joris Demmink is blijkbaar ook een roofzuchtige pedofiel.

Het is verbazingwekkend dat deze mensen met dergelijke walgelijke gedrag wegkomen omdat ze hoog profiel hebben en ze worden beschermd door anderen.

Het geval van de staatssecretaris aan de Minister van Justitie lijkt te zijn met name onsmakelijk.

Omdat hij blijkbaar beschermd wordt door drie ministers, die momenteel deel uitmaken van de politieke elite in Nederland.

De Minister van Justitie Opstelten was blijkbaar aan dezelfde universiteit en ze behoren tot de dezelfde clubs.

Het lijkt erop dat als je goed verbonden bent en komt men weg met letterlijk alles, als het geval van deze twee mannen lijkt aan te tonen.




No comments: